2009-09-07 | 20:13:03

Hä funk it !!

Hur jag än försöker så kan jag inte hålla mig borta från bloggen.
Den är som en fristad, där jag kan få skriva om banala saker, lättsamma saker och glömma den ny väldigt bistra vardagen.
Här kan jag låssas som om allt är som det ska. Här kan jag vara postivit på något sätt.
Här kan jag vara mig själv för en stund. Ni vet som i Norrlands Guld reklamen !!

Tack alla för era gulliga kommentarer, sms och allt annat. Jag blir glad, det blir jag verkligen.
Vill inte gå in närmare på vad det är som har hänt, inte ännu iallafall. Behöver bearbeta det lite till själv först. Men det har har inte med skolan att göra det kan jag lova. För mer envis än så är jag faktiskt !!


Så nu är jag tebax, och ska just gå och laga lite mat !!

Kjam !!



I´m back !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback