2009-09-02 | 11:29:54

Kräftskivan i bilder.

Var ju några dagar sedan jag kunde sitta och slöa framför datorn. Och egentligen kan jag det inte nu heller. Skit i det säger jag och publicerar bildrna från lördagens kräftskiva !!
Eftersom Fia inte vill bli utlagd här på bloggen, så lägger jag ju självklart inte ut henne här. Men ni kan ju ha i åtanke att hon var med hela kvällen !! =0)


Det härliga dukade bordet. Med värdinnan som skymtas i vänster kant.


Det bjöds på "champange".


Vad är en kräftskiva utan kräftor ??





Tyvärr så tog allt de goda slut !!





Marias mage var lite grinig efter TRE antibiotikakurer. Tur att T hade aktivt kol !!





Söta
T som fixat så vi fick oss en trevlig kväll.


Sen upptäckte vi att T hade Heather Cream hemma. Jag och Maria blev så nostalgiska. Detta vara våran favorit när vi var 18 och hon hade precis flyttat till sin första egna lägenhet !!


Så HÄR glada blev vi !!













That´s all folks !!


Kommentarer
Maria skrev:

HAHA, mina tänder är svart/gråa av kolet :))))

2009-09-02 | 11:53:10
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
T skrev:

ååå det var en rolig kväll! Synd bara att jag inte kan vara med på bild, gör ju konstiga miner hela tiden. Ska träna framför spegeln på att se normal ut. Om det går!!



Puss gums

2009-09-02 | 14:22:47
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback