2009-09-17 | 06:16:56

Vadont och tidig morgon.

Ett säkert tecken på att jag klivit upp alldeles för tidigt är, att hundarna inte ens orkar lyfta på ett endaste öga när jag kliver upp. I vanliga fall så kommer de upp, och vi ska kramas och mysa lite. Nu ligger de och sover som två små stockar.

Jag har en enorm träningsvärk i vaderna och lite i ryggen. Får se om jag tar mig till bussen. ;0).
Annars idag då??
Skola nu på morgonen (annars hade jag sovit gott just nu.) hem för att plugga lite lungor och dylikt. Ikväll ska jag och Plinga på Coreboll och sen blir det att stupa i soffan till Idol.
På tal Idol, till den anonyme kommtaren till mitt förra inlägg. Japp Patrik avr med i Fame Factory för mååååånga år sedan. Men han är med i årets Idol också, kolla in klippet !!

Nä mat i magen och sedan bär det av, i snigelfart eftersom jag inte kan gå normalt !!
=0).

Kram på er !!



Normal it is !!




Kommentarer
Lena skrev:

Vad flitig du är ska jag säga, både träna å plugga! You go girl!



Ja, Patrik var ju inte dum alls, tycker vi här hemma! Han ägde ju, som sonen sa. Hoppas han går långt.



Kram

2009-09-17 | 08:34:52
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback