2010-04-05 | 20:01:40

"Dåligt" humör.

Ursch, jag är inte alls på nå bra humör.
Påsken som jag såg fram emot så mycket. Kom och försvann. Jag hann inte vara med och kände mest stress och press över att jag skulle hinna njuta, vara ut, mysa, umgås med nära, parta med vännerna och slappa.
Så idag har jag varit fylld med en olustkänsla, över saker som jag kan ha missat.
Onödigt och dumt, något jag vet om och jobbar med. Vissa gånger så lyckas jag riktigt bra. Andra så går det som idag. Men det är ju faktiskt ett steg i rätt riktning att jag vissa gånger kan tänka annorlunda.

Det finns självklart guldkorn från helgen. Tiden hemma hos mor och far. Dock så åkte jag och mamma ut på påskmarknad, världelös, typ fem stånd och jätte dåligt. Blev vädligt besviken. Jag älskar att strosa runt på marknader, se vad folk har skapat med sina egna händer. Köpa gott hemmagräddat bröd, träffa glada människor.

Sen så var ju lördagskvällen med tjejerna självklart ett roligt inslag. Vi var ett gäng som inte alls träffats allihopa förr. Vi var hos en gammal klasskompis åt mig, vi har gått tillsamans sen första klass. Kul att träffa henne och surra igen, och hon hade hur fint i sin lägenhet som helst. Verkligen en tjej som kan det detaljer och sätta ihop dem.
Att jag fick med mig Elin kändes extra roligt, eftersom vi så länge pratat om att festa tillsammans.
Ute var det riktigt roligt, ja dansade som aldrig förr. Träningsvärk i stjärt och nacken, haha !!
Det måste vi göra om.

Jobbat idag med, mkt att göra och jag hann inte allt jag ville. Trött nu, som sagt lite på "dåligt" humör.
Ser hockeyslutspelet och tack och lov så leder då rätt lag.

Nä nu ska jag sluta gnälla och sura lite mera här i soffan istället.


Kommentarer
LISOU skrev:

tack detsamma!:)

2010-04-05 | 20:32:45
URL: http://lisou.blogg.se/
Jenny skrev:

Synd att du inte fick den påsk du hade tänkt!



Det är läskigt, idag tog jag en bild på en simmande hund här i Paris, i Bois the Vincennes. Jag la precis upp den på min blogg. Så går jag in på din blogg och ser SAMMA bild fast i svartvitt på ditt blogghuvud. Nästan i alla fall. Sacry, men vackert! :)

2010-04-05 | 22:21:14
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback