2010-04-08 | 13:39:51

Enkla saker.

Ser man på, solen dök upp såhära på eftermiddagen.
Underbart !!
Sitter ute på balkongen med en kopp tranbärs och blåbärsT, hundarna har varsitt ben som de gnager på. Radion spelar i bakgrunden.
Tänk att så enkla saker kan göra en människa så harmonisk.

Solsken borde finnas på burk, så man kunde ta fram det när man som mest behöver det.
Jag ser fram emot vårens framfart, sommarens grillningar, färska bär, svalkande vindar, mjukglass, kubbspel, sena ljusa nätter på balkongen med en bra bok, att får träna hund i skogen igen. Jag ser fram emot luftiga kläder, skor utan strumpor i, fräknar på näsan och festivaler.



Kommentarer
Sara skrev:

SV: JO, alltså B&J's, choklad, kakdeg,jordnötssmör. Det kan INTE bli fel så är det bara! Det måste varit MIG det var fel på den dagen jag provade därför ger jag den ännu en chans på lördag! :)

2010-04-08 | 15:18:57
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback