2010-04-09 | 18:12:13

Fredagsmat.

Sitter och väntar på lite thaimat, behändigt dära dära när maten själv kommer till dörren. Smile.
Tyvärr är det bara skit på TV ikväll, och de serier som jag var intresserade av, tja de avsnitten har jag redan sett.
Lite tragiskt att man blir lite depp när det inte är ngt vettigt på TV.
Kanske borde man skaffa sig ett liv ??!!

Så är läget här iallafall. Jag tror det har slutat regna, men jag tar då mkt hellre regn nu är snö. Nu ska det bli vår, gräsmattorna ska fram och blommorna ska börja blomma.
Man kan väl få drömma !!


Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Åhhh vad gott det där lät. Men varifrån kan du beställa thaimat till hemkörning? Det lät ju optimalt! Är så sugen på det nu! Hoppas ni får en bra kväll!

2010-04-09 | 21:49:13
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
Mrs Li skrev:

Gumman, det är bara att säga till! Måndag och tisdag fungerar ypperligt för mig, onsdag går också men då får Edwin följa! Annars kan jag komma på kvällen vilken dag som helst som passar och hälsa på en stund. :)



Jag älskar dig med!

2010-04-10 | 00:31:43
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback