2010-04-20 | 13:26:50

Hemska tanke.

Trots att solen skiner (det blåser lite.) så är jag lite seg i kroppen. Antar att jag inte riktigt återhämtat mig från helgens febertopppar- låter som jag pratar om ett barn.
Ska snart ut på en promenad med dogsen så då kanske jag piggnar till lite.

Att storhandla gick bra som vanligt. Jag känner mig alltid så duktig när jag gör det, handlar från listan och inget mera. SÅ ekonomiskt visst kan de slinka ned något som inte står på listan, men då är det oftast något som behövs hemma, som jag helt enkelt glömt.
Sen att ha en välfylld kyl, dit man kan gå och sno ihop ngt gott om man är sugen, känns också riktigt bra !!

Är det så att jag håller på att växa upp ??

Hemska tanke, haha.

Nu ska jag göra ngt lite vettigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback