2010-04-15 | 15:36:22

Jag är nog lite besatt iallafall.

Efter en cykeltur, för att titta på utemöbler, tapeter och lukta på doftljus, så har jag suttit och jobbat med min praktik.
På tal om besattheter, så är jag nog smått besatt av doftljus. Blir att önska sig en bunt Yankee Candles när jag fyller år.
Nu är det snart dags att gå ner till tvättstugan för att försöka minska på berget som vuxit till sig ordentligt på toaletten.
Sen blir det att laga broccolisoppa till middag, aldrig provat med jag älskar broccoli så det kan ju bara inte gå fel eller hur ??!! Vilket påminner mig om att jag ska åka ut till mamma med broccoli, grädde och ost, så hon kan göra sin fantastiska broccoligratäng !!

Nope nu ska jag sortera tvätt och sedan gå ner och vara lite duktig.


Kommentarer
Ingrid skrev:

det är sjukligt gott :)

2010-04-15 | 16:11:35
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Tone skrev:

Haha nej verkligen inte ensam :)

Åh broccoli är jag också helt galen i. Passar som grönsak till allt, gott i gratäng, soppa, allt :D Nu blev jag sugen. Har du nått bra recept på soppa?

2010-04-15 | 16:12:54
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback