2010-04-07 | 18:35:24

Lite kort från i lördags.

Här kommer lite bilder från lördagens tjejkväll. Tyvärr vill två utav dem inte vara med på bild, eller i bloggen. Och sånt måste man ju respektera. På mig blev det ingen normal bild, utan ni får hålla till godo med snygg-Maria.


Tina hade gjort så härligt frostade glas som hon bjöd på mousserande vin i.

 
Kvällens intag.


Inga ord behövs.

Jag hade så trevlig att jag helt glömde bort kameran. It´s a good thing, men det är ju alltid kul med kort.
Eller hur ??!!

Kommentarer
Bakfia skrev:

sv: gelatinet är ju bäst. Men prova att byta ut mjölken och gelatinet mot en burk kondenserad mjölk och in i frysen. :)

2010-04-07 | 18:48:31
URL: http://bakfia.blogg.se/
Mrs Li skrev:

Nej, inga ord behövs om bilden. Bara några stönande och grymtningar som: Öööh.. Eeehh .. och Hee? Snacka om avlångt ansikte! :)

Kram på dig vännen min!!

2010-04-07 | 23:31:21
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback