2010-04-02 | 17:07:54

Nu börjar påsken !!

Äntligen hemma kan jag säga. Det har varit en ganska så lugn dag, vilket gör att tiden inte går alltför fort . Tur att man har trevliga arbetskamrater.
Nu känns det som om påsken börjat för mig. Ikväll blir det att äta tacos och titta på serier.
Håller faktiskt på att laga marmelad för första gången i mitt liv, ni får hålla tummarna för mig.
Blir sconesfrukost i morgon och då hade jag tänkt att prova med egen marmelad samt cotted cream.

Nu har jag lite bloggläsning att ta igen.
I like !!



Kommentarer
carolina skrev:

mums med tacos =)

haha, ja, och jag har inte vart överfötjust i scones innan, men nu!!! vill typ köpa hem 15 stycken scones från espressohouse och bara trycka, hehe :P

2010-04-02 | 18:03:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback