2010-08-27 | 10:58:37

Pengarna flyger.

Solen skiner och värmer faktiskt lite, om än väldigt lite. Har varit ute med pojkarna en sväng och fick lite dåligt samvete.
Sommaren är slut och vi har knappt tränat någon apportering alls, undrar om vi ens har kört något alls på vatten i år. Ursch, fy och huvva matte !!

Sitter och läser lite bloggar och kollar runt vad som har hänt i världen. Ska betala lite räkningar oxå. Jag som trodde jag var rik, och att jag kanske skulle ta mig iväg på någon resa i höst.
Det var innan jag kom på att jag måste fylla på mitt busskort, köpa studentlitteratur, betala kåravgift och alla andra "vanliga" räkningar.
Jasi, jasi det var väl ingen som sa man skulle bli rik på att studera.

Nä betala räkningar var det. Sen ska jag ringa till mamma och höra om hon vill ha lite sällskap en stund. Börjar inte förrän 15.15 idag och jag känner mig rastlös här hemma.

Ha en riktigt skön fredag alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback