2010-08-28 | 10:12:40

Startar upp lördagen.

Igår när jag hade slutat och kom hem var jag så trött så trött. Framförallt i knoppen.
Så efter en liten stund i soffan togs beslutet att vi skulle gå och lägga oss. Sambon kliver ju alltid upp tidigt på lördagar för att träna, och jag behövde min skönhetssömn.
Det behövdes verkligen, för jag märkte inte ens när R gick i morse, och det är ovanligt.

Nu sitter jag uppkrypen i soffan med en kopp grönt T, Kustfägring, läser tidningen och ser Nyhetermorgon.
En bra början på dagen helt enkelt. Dock regnar det och blåser massor utanför mina fönster. Det hade varit helt ok om dagen hade varit oplanerad, men jag hade tänkt besöka loppisen i Parken. Sen ska vi hjälpa min kusin att flytta.
Nåja, vi är väl inte gjorda av socker !!

Nu ska jag fortsätta njuta av mina första timmar på denna dagen.
Hoppas ni får en riktigt skön lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback