2010-08-26 | 22:31:19

Torsdag.

Jobbet gick bra, på fyra timmar hinner det varken bli långtråkigt eller tröttsamt.
Sen jag kom hem och hade varit ut med vovvarna har jag sett Brothers and Sisters och ätit lite glass, känner att mina serieIL har börjat komma tillbaka.
Väntar på sambon, sen blire kvällsfika, lite samtal och sedan sängen skulle jag tro. Han börjar tidigt i morgon, jag å andra sidan jobbar eftermiddag, så jag kanske ser några avsnitt till !!


Eskil den stackaren håller på att dricka ihjäl sig. Om vi säger såhära, sconesen som blev kvar från gårdagen blev stulna. Och de var nog rätt torra efter att ha legat framme en natt. Så gåre !! ;0).




Han må se oskyldig ut, men i de lugnaste vattnen !!


Kommentarer
Shiko skrev:

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-28 | 18:58:42
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback