2010-12-06 | 17:03:54

Decemberbarn, I don´t like u.

Lite nöjd är jag, har kommit igång med present och julklappsköpandet. Fortfarande bara i en liten skala, men igång är jag iallafall.
Förstår inte detta med decemberbarn, borde det inte vara förbjudet typ ??

Eskil fyllde den 4 december, moster Ulla den 7 (yeay åker till London i morgon !!), sambon den 19 och mamma den 28 december.
Den 17 firar jag och sambon 5 år tillsammans och tja den 24 vet väl alla vad som händer hoppas jag.

Mkt att fira och det är ju superkul. Dock liiiiiite jobbigt att både komma på julklappar OCH presenter under samma månad lixom.
Nåja det brukar lösa sig.


Fjolårets julgran med klappar hemma hos mor och far.


Nu hade jag faktiskt tänkt klicka hem några fler, men till vem säger jag inte, mohahahhahahhaa !!

Kommentarer
Åskrås skrev:

Tackar för ett gott T. Ska ta med lite Bloody Mary till dig,men nu åker ju vissa till en STORstad. Ha så jättetrevlig å va rädd om er. Kram kram Åskrås

2010-12-06 | 19:10:47
T skrev:

Trevlig resa! Du hittar ju mest troligt hur mycket inspiration som helst till presenter och klappar. Kom ihåg varannan till dig själv!!

2010-12-06 | 19:14:51
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback