2010-12-07 | 04:30:33

London baby !!

Det är tidigt.
Tror inte ens att tomten är vaken.

Sov ändå hyfsat i natt, jag är ju ganska bra på att förtränga det faktum att jag ska flyga, fram till att jag sitter i planet.
Det mesta är väl nerpackat nu, sitter här med min kopp vaniljT och försöker vakna till lite.
Känner jag min far rätt så kommer han vara superpigg och prata med mig hela vägen till Lule, så jag inte ska somna, *ler*.

Hade tänkt planera resan rejält, vart jag skulle gå, vad jag ville se.
Men igår beslutade jag mig för att inte göra så.
Vi hinner vad vi hinner.
Vi ser det vi ser.
Nu ska vi bara mysa och ta hand om varandra........och självklart shoppa och köpa T !!

Ha det bäst alla, vet ju inte om jag kommer kunna uppdatera medans jag är borta.
Sköt om er !!

Kjam !!

LONDON BABY !!





Och snart är fem års väntan över. Då återförenas jag med mitt älskade Starbucks !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback