2010-12-18 | 11:02:11

Lugn, bara lugn.

Klev upp, kollade vädret. Mamma och jag hade tänkt åka till Lule, men vi bestämde oss för att inte bege oss ut på vägarna idag.
Jag kröp upp i soffan, en kopp Chai och lite tända ljus. Försöker verkligen hitta julkänslan, genom att inte försöka så mkt. ;0).
Sett nyhetsmorgon, Robyn var en av gästerna. Har haft lite svårt för hennes musik, men de senaste skivorna har gjort att även jag insett hennes storhet. Hennes inställning och sätt att vara imponerade på mig i soffan. Hon vet vem hon är, vad hon vill och hon låter inte andra säga åt henne att hon måste ändra på sig. Men bakom all självsäkerhet anande man ändå en sårbarhet. I like.

Suttit och bläddrat i jultidningar, som jag köpte i början av december för att läsa och få inspiration, men jag sparade dem till "rätt" tillfälle vilket gör att jag nu missat en massa bra tips som hade kunnat underlätta mitt julstök. Nåja inte gråta över spilld mjölk.

Tror jag ska göra en mjuk pepparkaka innan jag klär på mig och beger mig ut i vinterlandet.

Hoppas ni har haft en skön lördagsmorgon !!


Kommentarer
Anneli skrev:

Hoppas att du hittar julkänslan snart. Ta hand om dig! Många kramar

2010-12-18 | 20:16:04
URL: http://annelip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback