2010-12-06 | 21:40:02

Packat och klart.

Rastlösheten och stressen satte sina klor i mig, så jag tog ut pojkarna på en lång promenad. Härligt att bara gå, rakt fram, inte tänka så mycket, bara flytta fötterna, framåt, i raskt tempo.

Hoppas att jag fått med mig allt jag behöver nu. Resfeber har jag, det ska jag erkänna.
Samtidigt som jag just nu känner mig lite likgiltig inför resan. Inte förväntansfull eller peppad.
Jag bara är lixom.
Brukar bli så när jag sett fram emot något länge och mycket. När den dagen väl infinner sig, så känner jag ingenting speciellt.

Nåja detta har jag iallafall fått med mig i väskan......tror jag. Fick nämligen "hjälp" av Diesel, han packade upp det jag packade ner. Och inte bara en gång, hehe.

*Pyjamas- check !!
*Boarding card- check !!
*Pass- i mammas handväska.
*Alldeles för många klädesplagg- check !!
*Londonböcker- check !!
*Vanliga böcker- check !!
*Flygrädsla- check !!
*Sockerpiller för flygrädslan- check !!
*Smink, tandborste och dylikt- behövs i morgon, åker ner i väskan sen.
*Kameran och telefonen på laddning- check !!
*Filt för kalla nätter- check !!

Hm ja det mesta verkar väl vara nerpackat. Och de jag har glömt, borde väl finnas i London kan jag tycka.
Ska krypa ner i soffan nu, åker härifrån 05.00 men jag tänker att det kanske är bra om jag är lite trött i morgon. Så jag kanske inte orkar få panik, kanske tom däcker på planet ??!!

Sköt om er och sov gott !!



Min lilla "hjälpreda".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback