2010-12-14 | 12:16:12

Sovmorgon.

Idag gjorde jag något jag inte gjort på ett tag, jag sov till elva.
Jag brukar försöka att kliva upp senast nio, annars känner jag mig så onyttig. Men idag så beslutade jag mig för att lyssna på kroppen, och kroppen den sa att en var tjött. Jag sov inte i ett sträck, vaknade då och då, men det var skönt.

Skulle behöva ner på stan och kankse ut på Backen en sväng, men jag känner inte för att vara bland folk alls. Så jag tror att hundpromenad är det som står närmast på schemat. Tyvärr är det ännu kallare idag, minus 22 ryktas det om. Tur man har bra kläder säger jag bara.




Såhära avslutades min Lucia-crapy-dag. Men chai och i goda vänner sällskap.

Kommentarer
Anneli skrev:

Hoppas att den jobbiga känslann du har går över snart! Glöm aldrig bort att du är jättebra Jenny!



Många kramar/Anneli

2010-12-14 | 12:56:12
URL: http://annelip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback