2010-12-27 | 12:11:39

Tomten är galen.

Ber om ursäkt för den senaste tidens bloggfrånvaro. Förra tisdagen så var det begravning för min morbror, samt att mamma fick sin diagnos fastställd. I torsdags dog min farfar. Tack för alla peppande ord på facebook, via sms och irl.
Jag har försökt ägna de senaste dagarna åt mina nära, försökt ta dagen som den kommit och vara glad för det lilla.

Julafton spenderades hos moster Kerstin. Skönt att vara med Rasmus, för vem kan ha tråkigt runt en sexåring ??
Kommer skriva mera senare, men ville bara göra ett inlägg till er tappra som är in här varje dag. Ni får som en belöning en lista med vad den snälla tomten hade i sin säck åt mig i år.
Han kan inte ha varit riktigt nykter, för såhära snäll har jag inte varit.

* EN KITCHEN AID !! - Ska få välja färg själv.
* Snug-Rug- så numera går jag under namnet Barbapappa.
* Slippies, tofflor man värmer i micron.
* Fluffiga rosa tofflor.
* Pyjamas, och myskläder.
* Pengar.
* En BAKSTEN- här ska det göras underbara pizzor och bröd.
* Fotbad.
* Böcker.
* Chokladfondue- äntligen !!
* Sockar, trosor.
* Örhängen.
* Thomas Sabo-berlock.
* Muffinsböcker.
* Ben and Jerry´s kokbok.
* How I met your mother boxar.
* Skönheten och Odjuret.
* Leila bakar.
* Söta muggar.
* Thé.
* Presentkort på thé-butiken.
* Biocheckar.
* En matberedare.
* Ett par snygga kängor.
* En digital köksvåg.
* En äggklocka -preciiiiiis den jag ville ha.
* Kökshanddukar.
* Muffinsformar.
* Vispskål.
* Silverbestick.
* En NORMAL konservöppnare.
* En degskrapa.
* Yankee Candels.
* En Norrbottensring.
* En elektrisk mjölkskummare !!
* Satin bäddset.
* Bricka.

Kommer inte behöva fira några fler födelesedagar eller julaftnar, då jag fick allt typ. =0).
Tusen tack alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback