2010-12-31 | 17:02:00

Årskrönika.

Sammanfattning.

* Farfar somnade in.
* Morbror åkte till himlen.
* Mamma blev "sjuk".
* Jag och mamma åkte till London.
* En riktig husvagnssemester bjöd sommmaren på.
* Stockholmsresa med Tommy och Elin- bland de bästa resorna till huvudstaden någonsin.
* Jag fortsatte plugga.
* Blev massör - och förhoppningsvis nu i januari så blir jag diplomerad också.
* Började äta fisk igen - förbenade ben.
* Separationer och förväl.
* Blev egen företagare.
* Gjorde ingenting med företaget.
* Långa terapi-prommisar med guld gula pojkar.

Tänk att det är så länge sedan vi firade in 2000-talet. Jag sittandes i en skruttig SAAB på parkeringen där Coop numera står.

99-00 : Först på en trevlig fest, sen ville min dåvarande pojkvän åka hem, han blev sur över något. Len som man var så följde mn med. Alltså hamnade vi på parkeringen.
00-01 : I goda vänners lag. Härligt !!
01-02 : Åkte jag till Stockholm. Hade nyss träffat en pojke jag tyckte mkt om, ville fira nyår med honom, men åkte till Stockholm så jag skulle slippa få ett nej. Fy vad jag hade tråkigt.
02-03 : Erika och hennes vänner i Hortlax. Där öppnades champangen genom att kasta flaskan i backen så den studsade i en snödriva och korken flög upp !!
03-04 : Den minns jag !! Blev dumpad kvart i tolv minsann.
04-05 : Inte en susning.
05-06 : Hos Tommy och Elin, Rasmus var bara en liten en. Vi tittade i skolkataloger och skrattade gott.
06-07 : Hos Maria och Niklas. Filmade kalaset. Första gången vi skickade upp en varmluftsballong.
07-08 : Med Ingela och Håkan. Diesels första nyår, han och Frans tittade på raketerna.
08-09 : Iggerjaur i lugnet och elden. Varmluftsballonger även här. Hur fint som helst.
09-10 : At home, lekte den åttonde dvärgen Sjuker. Diesel älskade raketerna.
10-11 : Hemma med mina gyllene pojkar.

Gott Nytt År !!


Kommentarer
Jennie W skrev:

Gott nytt år!!! Vi ses nåsta år Kram

2010-12-31 | 20:23:36
Molly skrev:

Gott nytt år Jenny! :)

Kram

2010-12-31 | 22:07:22
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback