2010-02-23 | 20:01:30

Effektiv, eller ??!!

Jag har varit hyfsat effektiv sen jag kom hem från skolan idag.

*Hunnit med att dammsuga hela lägenheten, diska undan lite.
*Träna höften, superbra sen jag började jobba med den ha rjag inte haft ont. Det är säkert över ett halvår sen.
*Storhandla.
*Göra middag, tomat,fetaost,rödlökspaj.
*Fixat matlådor, diska undan det jag plockat fram.
*Varit ut med två galna hundar.
*Sett ett avsnitt av Greek.

Hm nu när jag läser vad jag har gjort, så känns det inte som om jag har uträttat så mkt egentligen. Men jag har haft att göra sen jag kom hem. Och jag har fortfarande energi, så jag funderar vad jag ska göra innan jag hamnar i soffan för att se OS. Tänk om man hade haft en tvättmaskin i lägenheten, det hade faktiskt varit riktigt skönt. När jag flyttade in valde jag badkar istället för tvättmaskin, något som jag ALDRIG ångrat eftersom jag älskar att bada, men det hade samtidigt varit skönt att kunna tvätta när man vill.

Jag är lite sugen att klicka hem dessa byxor från H&M, boyfriend-fit. Hur skönt som helst. Provade dem här i stan, men de fanns inte i min storlek.


Att klicka eller inte, det är frågan !!

Kommentarer
Sara skrev:

SV: Tack, vad kul att höra! Hoppas allt är bra :)

2010-02-23 | 20:41:02
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback