2010-02-07 | 14:18:43

Härligt !!

Vilken helt fantastisk dag det har varit.
Tillbringade nästan två timmar ute på promenad på isen. Solen sken, hundarna sprang och temperaturen sådära alldeles perfekt !!
Hade jag inte haft en del annat att göra idag också, så hade jag nog varit ute på isen fortfarande, och bara njutit.

Har hunnit med att vara och köra en hårt benpass också, så nu kan jag knappt gå längre. Men ska det va, så ska det va !!

Nu sitter jag och väntar på att baguetter ska grillas i min ugn. Blir hemmagjorda "köttbulle"-mackor innan jag springer ner för att träffa Maria för en fika på stan. Blir så mysigt att få sitta ner och bara prata och skratta !!

Som sagt lovely day och jag kan inte sluta le !!


Fler bilder från dagen får ni sen !!

Kommentarer
Laila skrev:

kul att du tycker det =)



åh vilka fina hundar du har =)

2010-02-07 | 19:31:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Veronique skrev:

Var med och tävla om spotify invites på min blogg! :)

2010-02-07 | 20:18:49
URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback