2010-02-01 | 15:26:47

Jag ska börja sälja T.

NU kan jag äntligen berätta vad jag så länge velat dela med mig av.
Jag ska börja sälja T här på nätet !!

Länge velat ha min egen T-butik, men det har aldrig funnits rätt lokal, varit rätt tidpunkt osv. Nu när jag pluggar känns det inte heller rätt med en "riktigt" butik. Men så kom jag på tanken att jag kan ju sälja över nätet. Då får jag hålla på med en av de saker som jag älskar samtidigt som jag studerar.

Det är klart med leverantör, en bra sådan. Smakat många av deras teer och det är av högsta kvalitét.
Nu gäller det bara att bestämma sig vilka sorter jag ska ta i. Tänker börja smått, vet ju inte ens om intresset finns där ute.
Men det hoppas jag såklart på !!

Kommer lägga upp en liten blogg som hemsida till att börja med, sen får vi se vad framtiden har att erbjuda. Har även ett namn på mitt lilla projekt, men det kommer jag med senare.

Jag är peppad och jag hopaps att ni vill följa med på min resa, och kanske beställa ett hg eller två !!

Nu vill jag ha eran hjälp.
Vilka sorters T ska jag ta in ??
Vad för slags T dricker ni. Svart, rött, grönt. Vad ska det helst smaka, favoriter, smaker ni är nyfikna på osv. Skriv allt ni kommer på !!






*studsar* =0).

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Haha,tapetsera lejer vi åt någon annan,så det är inget jag vill lära mig ;) Lycka till iaf,hähä.



Oj,jag är ingen thédrickare så jag kan nog inte komma med tips eller råd.Men jag vill önska dig ett stort lycka till! :)

2010-02-01 | 17:40:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Lena skrev:

Jaha, jaså du! Då blir vi konkurrenter då. Det var ju en nyhet av stora mått!

2010-02-01 | 17:47:21
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com
Lena skrev:

Litet nyfiken, vilken leverantör har du kontakt med? Du får maila mig ifall du inte vill svara via bloggen, [email protected]



Kram

Lena

2010-02-01 | 17:48:12
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com
Anneli skrev:

Jag skulle vilja att du tog in mitt favorit-thé såklart ;) Det är ett chokladthé (svart som heter mums bums på www.tebutik.se). Jag skulle också vilja att du tog in polkagris-thé:)



Vad kul med en thébutik. Jag har haft liknande funderingar själv men aldrig kommit till skott riktigt. Kul att du gjort det! :)



Kram/Anneli

2010-02-01 | 17:59:22
URL: http://annelip.blogspot.com
Ida skrev:

Jag smyger in här och läser med jämna mellanrum, tycker de är kul att följa dig i din vardag =) Kul med en "tebutik" kommer definitivt att kolla efter godsaker där med =) De där med choklad lät ju riktigt gott. Lycka till iaf =)



2010-02-01 | 19:50:28
Maria - livet i Milano ☆ skrev:

varför skriver du T och inte te? =)

2010-02-02 | 12:20:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback