2010-02-24 | 17:47:39

Lite shopping, resplaner och annat svammel.

Så, då behöver man inte nöta på busskortet förrän tisdag vecka hm 10 tror jag det blir. Inte för att jag är ledig, en massa jobb att göra men man slipper iallafall åka upp.

Ikväll är det en massa spännande på OS, herrstafett, alpint och i morgon klockan 06.00 är det hockey. Klart man måste kliva upp jhu.
Sen börjar ju bokrean i morgon, jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt att gå på den. Förr så hade Bokia här i stan en liten tillställning. De öppnande klockan tolv på natten, bjöd på varmkorv, kaffe och godis. Det var något som jag verkligen gillade. Men sen de flyttade in i den nya gallerian är det inte längre möjligt.
Jag har kollat in några böcker som jag är sugen på, det gäller ju att passa på när det är billigt.
Sen ska jag ta en riktig mysmorgon i morgon, sitta ned ta det lugnt, äta god frukost och bara må gott.

På tal om billigt, de senaste gånger jag har varit in på H&M har jag gjort riktigt fynd. Tröjor, linnen för endast 49,50  upp till 79,50.


Denna söta med puffärm och spets kostade endast 69,50 !!


Oversized och randigt, 49,50 !!

Sen har jag hittat en vanlig svart tröja med puffärm, 69,50 :- och nu såg jag att den kommit in i blått med vita prickar. Gode så sugen, hehe.
Sen har jag faktiskt köpt mig ett par shorts, ja jag vet mamma man kan inte köpa shorts när termometern visar -25, men de var så snygga och sköna. Boyfriendfit och allt.



Även om de kanske inte verkar så på detta inlägget så försöker jag verkligen lägga undan pengar. För jag vill som sagt verkligen ut och resa. Nästa vecka kommer det ut resor till NY i maj, jag är SJUKT sugen. Priset vet jag inte ännu, men jag hoppas det blir på en rimlig nivå.
Nu undrar jag, vill någon hänga på ??
Det är en tredagars resa runt den 20 maj.

Hojta gärna till !!
Nu blire fruktsallad.

Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆ skrev:

fina kläder =)

2010-02-24 | 18:11:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Mrs Li skrev:

Du vet ju att jag jättegärna vill men jag har inte råd! Åh!! Om du åker så då får du shoppa några saker åt mig, lova!! :) Typ läppglans och en eyeprimer från Urban kanske! :P

2010-02-24 | 18:12:15
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com
Mona skrev:

Hej! Vad kul att du vågade lämna ditt namn hos mig =) och riktigt roligt att du gillar min blogg.



Jag vill också till New York. Det är flera år sen jag var där sist. Men tre dagar? Du hinner ju knappt dit innan du ska hem igen....



I fortsättningen hoppas jag du lämnar kommentarer, det är riktigt trevligt!!!

2010-02-24 | 18:25:00
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback