2010-02-04 | 10:06:48

Lyckopiller.

Så, nu har både jag och hundarna mat i magen. Hundarna har även varit ute och gjort sitt.

Igår vet jag inte riktigt vad som hände. Jag var trött och seg mest hela kvällen. Somnade på spikmattan en timma drygt. När jag vaknade låg mina kära monster på var sin sida om mig och sov. Det värmde.
Jag tvättade två maskiner, plockade ur diskmaskinen och dammsög. Sen så tog energin helt slut och jag satte mig i soffan.
Fick lite sådära halvdepp ni vet, inga roliga bloggar att läsa, skolan lockade inte alls och jag kände mig allmänt ensamen. Han-jag-bor-ihop-med är i Stockholm hela veckan för att lära sig bli chef, jag tror jag inte riktigt är van tystnanden.
Jag behövde dock inte sitta länge med depp i mitt huvud tills denna söta lilla varelse dök upp och gosade ned sig i mattes knä.
Jag kunde inte göra annat än le.




Det blev dock en tidig kväll igår, då jag helt enkelt inte hade så mkt annat att göra.
Men idag är jag på G igen. Ska hinna med lite div. idag innan det blir middag hos mor och far. Bland annat så öppnar det en ny djuraffär här i stan i veckan, och just idag har de lite extra billigt på hundsaker. Så jag ska dit och se om jag hittar ngt gott åt mina vapendragare.
Först ska jag dock prova på lunchspinning. Är lite fundersam, men jag tror de kan passa mig.
30 minuter det borde jag väl orka eller ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback