2010-02-02 | 21:47:33

Slut energi.

Och DÄR tog energin slut för idag.
Har ju hunnit vara hyfsat produktiv idag iallafall. Ikväll hann jag med att tvätta två maskiner, varit ute med hundarna på kvällspromenad. Ätit middag, druckit T, startat en diskmaskin, gjort lite skola och så.

Så nu hade jag tänkt belöna mig själv med att somna i soffan !!
Är faktiskt ganska så knäckt.

I morgon ska jag hjälpa far att köpa nya byxor. De åker ju till London på fredag, och där får man tydligen inte vara byxlös.
Ska även ta mig en tur till Rosvik för att surra av några timmar hos Maria.
Om jag ids blire några stunder med skola också.

Sov gott alla !!



 Rooibos te, lemongrass, vinbärsblad, mango, jordgubbsbitar, tranbär.

Visst låter det gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback