2010-02-24 | 06:58:05

Trettio.

Så var det trettio grader kallt igen.
Visst har man rätt att vara lite less nu ??

Ska snart till skolan, vi ska gå igenom bra strategier för att minska stressen på en arbtesplats. Ganska intressant att man med rätt små medel, som tex att låta medarbetarna vara med och bestämma om arbetstider, mål och visioner i den mån det går, är något som är bevisat att det sänker stressnivå. Eller bara det att ha tydliga riktlinjer för vad som skall göras under en arbetsdag, kan också minska stressen.

Jag hade tur idag, för Charlotte kör vilket gör att jag fick sova en hel timma längre. Det är vardagslyx !!

Idag öppnar även Willys här i Pite, dock var jag inte alls imponerad av deras öppningsannons. Glasstårta och godis typ. Självklart blir det att åka och kolla in konkurrenten, men inte idag. Det lär vara nog med gamar där ändå.

Nä dags att gå så de andra slipper vänta på mig.
Ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback