2010-02-16 | 08:32:26

VFU-ångest.

Ska snart åka upp till lule för en VFU-info. Sen ska mamma och jag göra stan osäker.
Jag har ingen aning om var jag ska gör amin praktik och detta gjorde att jag inte sov mång atimmar i natt.

Hade tänkt vara på Coop och annordna gå-ut-och-gå-kvällar. Alltså att man skulle träffas 1-2 ggr under en vecka och gå ut en promenad tillsammans, på ungefär en 30 min. Inget ansträngande eller svettigt. Bara en chans att träffas, få komma ut och surra lite. De skulle få fråga mig om saker som har med stresshantering, kost, träning, mentalträning osv att göra. Sen hade jag tänkt att allt skulle avslutas med att vi åkte upp och gick Vårruset tillsammans i Lule.
Men när jag frågade igår på mötet så fanns de inget intresse. Så jag är så osäker på hur jag ska göra.

Nä göra sig klar var det då.

Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Tappa inte modet bara för att dom är lite sega. Sätt upp en lapp så kan dom ju kontakta dig senare. Dom som är intresserade vill kanske inte skylta med det, eller så kommer dom på det senare! :D Lycka till!

2010-02-16 | 11:43:08
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback