2010-01-27 | 08:50:39

Blåst.

Det visslar utanför mitt fönster. Det är ju typ storm. Eller kanske inte riktigt men det blåster rejält hårt.
Ser nu att det även har börjat snöa lite.
Sitter och funderar om det är värt att riskera att åka upp till skolan idag, eller om jag ska försöka vara dubbelt så effektiv här hemma.

Blåst är inte roligt. Kyla kan man klä sig mot. Värme kan man klä av sig mot. Men oavsett om det är kallt eller varmt så är det svårt att klä sig mot blåst.



Huuuu det är nästan lite läskigt när man hör hur det slår mot dörren, river i brevlådan och skallrar i ljuslyktorna.
Bäst att göra en kopp T !!



Kommentarer
Johanna - www.johannajagendal.se skrev:

Svar: Åh, tuusen tack! Du anar inte vad glad jag blev av din kommentar! :D



Ja, jag håller med! Det är läskigt när man hör hur det piskar mot dörren. Usch, gillar inte när det stormar!



Hoppas du får en fin dag i alla fall!

Kram /Johanna

2010-01-27 | 11:24:49
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback