2010-01-18 | 07:34:06

Jamma lite ??

Gick i säng tidigt i hopp om en pigg och fräsch Jenny idag. Jag misslyckades totalt. Lika trött som vanligt.

Skola till halv tre ungefär, men eftersom söta Charlotte kör idag så slipper man all tid i bussen. Jag tycker i vanliga fall om att åka buss, man får lixom gå in i sin egen värld ett tag och fantisera. Men när man ska passa tider och vill hem är det jobbigt med en buss som tar över en timma att ta sig hem i.
Jag är sjukt sugen på att prova på BodyJam  ikväll som pass. Alltid tyckt om att dansa och så, men samtidigt känns det läskigt. Många år sedan jag provade på och jag tror minsann att jag har tappat takten.
Samtidigt provar man inte så har man inte skämt ut sig, och det är ju ett måste.
Så hinner jag hem i tid så ska jag nog gå och shakea lite ass ikväll.
Måste ta på mig ett ansikte och gå nu.

Ha en skön måndag !!



Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Haha eller hur!Spännande vecka med andra ord :)

Hoppas du får en mer händelserik iaf,haha.

Förresten,jag har glömt att fråga,vad är det du pluggar till?

2010-01-18 | 12:04:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback