2010-01-01 | 19:51:34

Könsord.

Jag erkänner, jag är väldigt dålig på att vara sjuk. Blir rastlös, gnällig och irriterad.
Bara det att man inte ens kan gå utanför dörren på nästa två dagar gör att det kryper i kroppen på mig. Så jag tvingade till mig en biltur och lite frisk luft.
SÅ skönt.
Ska jobba i morgon, behöver pengar och är less på att vara hemma. Har spelat Super Maria Bros. på Wii i två dagar och jag tror aldrig jag använt så många könsord i mitt liv !!

Nu ska jag försöka få i mig lite middag och sen blir det soffan igen, tur den är mjuk annars skulle man väl få liggsår när man är så slö och slapp som jag varit den senaste tiden.

Kram !!

Kommentarer
Linnéa Isabelle | PHOTO ღ skrev:

Tack så mycket! :)

2010-01-01 | 21:07:14
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback