2010-01-15 | 21:28:37

Let´s Dance-favorit.

Japp min favorit i Let´s Dance i år är helt klar Claudia Galli. Jag tycker hon har utstrålningen, kan röra sig och är ju skit snygg !!

Hon säljer även supergoda Teer med söta etiketter, hundmänniska som jag är. Köpte faktiskt alla fyra sorterna före jul, Chihuhuan gav jag till Theres i julklapp eftersom jag tycker att det är en passande hundras för henne. *skratt*
Sitter faktiskt med en kopp av min favorit, Frallan-t som jag kallar det.







Ibland behövs det inte mer än ett gott T, en skön soffa och två mysiga vovvar som sover vid ens fötter, för att man ska känna lycka.

Kommentarer
T skrev:

Chihuahua passar mig ypperligt. Gott var det också!

Menade inte att skrämmas med att min kille inte finns mer, men det fick mig att tänka desto mer på hur mycket jag älskar hästkraken. For till stallet och gissa om jag blev glad att se honom stå där och LEVA!



kram

2010-01-15 | 22:10:25
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback