2010-01-12 | 10:43:47

Överkörd.

Överkörd.
Tja så kan man väl summera hur jag känner mig idag. Alltså nu merar jag rent fysiskt efter gårdagens pass. Ont typ överallt, eller få se.....nä tårna är helt ok. Annars ömmar väl det mesta.
Hade tänkt gå på Pilates ikväll, så då kanske det lättar lite grann.

Ska sitta med skolan nu had ejag tänkt, eller först ska jag ut med hundarna, men SEN. Kollade dock in schemat och jag är lite osäker på när skolan börjar seriöst, för i veckan har vi ju "bara" HPBn, ärligt talat vet jag knappt vilka kurser jag ska läsa i vår. Pratik vet jag, och kroppsmedvetenhet. Arbetsmiljö och stress tror jag också att det var, men sista kursen har jag ingen aning om.
Det är tur man är med !!

En kopp T, läsa era bloggar, prommis med hunden och sen plugg.
Well, well, see u later !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback