2010-01-12 | 16:55:34

Pilates.

Nä nu måste jag vila mina stackars hjärnceller, de är helt utamattade (eller så kan det vara så att jag är LESS!!)

Blir att byta om nu och gå ner för ett Pilates-pass, ska bli skönt att få röra lite på sig, även om det inte är stora rörelser i Pilates. Men de passar mig, jag får chans att verkligen tänka på vilka muskler som ska användas, och alla som pluggat med mig vet att det ä ju det som ger !! Haha.

Diesel snarkade nyss så högt att han skrämmde livet ur både sig själv och Eskil. Det är tur man har dem, så man får skratta ordentligt varje dag. Det ska visst förlänga livet har jag hört.
Nä slut på detta svammel, Pilates var det jhu !!



Vet ni förresten vad man kallr en hjärncell i en blondins hjärna ??!!
TURIST !!

Hm ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback