2010-01-12 | 11:23:45

Pirr i magen.

Alltså nu har jag seriöst lite pirr i magen.
Ni vet jag pratade om att jag kanske skulle försöka hitta på lite saker här innan jul. Dock fick allt vänta tills efter helgerna. Nu är det ju efter helgerna och bollen har satts i rullning.
Första steget gick väldigt lätt, nästan lite för lätt. Väntar på klartecken från annat håll, sen kanske jag kan börja på "riktigt".
Sitter och kikar och det pirrar sjukt mkt i magen vill jag lova.

Så håll tummarna för mig, så kan jag förhoppningsvis dela med mig av goda nyheter sen !!


Ungefär såhära känner jag mig just nu. Hjärnan går på högvarv och koncenterar sig inte på det den borde !!

Kommentarer
Anonym skrev:

ja men veerkligen:) jag och min mamma pratar i tele måånga gånger per dag, för att vi vill såklart. haha men det där igår lät bara så kul:p

2010-01-12 | 12:57:51
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback