2010-01-03 | 08:18:59

Ryggmärgen.

- 15 utanför mitt fönster, vilket betyder att det är några grader kallare nere på jorden. Brrr. Var tvungen göra mig en kopp T bara för att jag såg hur kallt det var ute.
En fin liten bula har jag minsann fått efter gårdagens nära stund med dörren. Haha.

Nä nu måste jag bege mig till jobbet, oavsett om jag vill sova mera eller inte. Det ska beställas en hel del idag, och tydligen är jag den enda som kan det som jobabr rätta tiderna idag. Sen att det var över fyra månader sen jag gjorde en av dessa beställningar, ja det ska vi tydligen ignorera. Men som Dallan sa, det sitter väl i ryggmärgen eller nåt.

Ha en skön söndag !!

Kommentarer
ABSSOLUTAARNELA skrev:

jaha :)

gjorde du igår?

2010-01-03 | 09:55:38
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback