2010-01-25 | 20:21:35

Stigande humör.

En stund på stan med mamma var precis vad jag behövde. Humöret är bättre nu.
Reorna pågår ännu, och det är nu man kan fynda, utan en massa gamar som river och sliter i allt.

Fick mig ett nytt överkast till sängen, letat länge och detta föll mig i smaken direkt.
Sen "hittade" jag några lagom lantliga och mysiga muggar, för 9,50 st. Dessa ska jag minsann ha tebjudningar i.







Inne på KappAhl köpte jag örhängen för 7 kr samt ett armband för 12 kr.
Helt rätt kurs enligt mig. Speciellt på örhängen och armband som jag gärna byter ut då och då.







Nu ska jag ta mina sockar och krypa ner i soffan.
Ryktet säger att det är Guldbagge-galan.

Kommentarer
Millah skrev:

Företaget i tävling du vann behöver din mail adress :) så is du skicka den till mig ?Kramar

2010-01-25 | 21:17:30
URL: http://millahoman.blogg.se/
Lollo skrev:

ja fast jag tycker din headr är fin=)



vart är muggarna från, mysiga!

2010-01-25 | 21:43:24
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback