2010-01-11 | 21:07:11

Svett är bra.

Nu har jag svettat ut lite ilska, frustration och nedstämndhet. Träning är verkligen ett rba botemedel mot många saker.
Jag svettades som sagt, det brukar jag inte. Måste typ träna i en bastu för att det ens ska ske ngt, eller gå på Thereses pass. Men idag svettades jag som sagt, kanske var det all julchoklad som trängde ut eller ngt.
Skönt var iallafall att jag orkad ehur mkt som helst, kondisen satt där den skulle.
Magen och ryggen kommer vara möra i morgon då vi körde plankan och båten, tror jag den heter, massor !!

Aja nöjd och glad ska jag sätta mig i soffan med en kopp T, en god macka och se Trauma på TV3. En av karaktärerna, Rabbit påminner mig väldigt mkt om en arbetskamrat till mig......eller hur Bella !! =0).

Kommentarer
Mrs Li skrev:

Jag kommer på stört! Kan vi göra chokladglass då? Snäääälla!

2010-01-11 | 21:55:43
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback