2010-07-29 | 18:14:45

Festivaldags !!

Det verkar som PDOL får fint väder iallafall. Det har varit varmt här idag, men återigen utan solen. Lite konstigt väder måste jag säga.
Har varit nere på stan några svängar, träffat lite folk och ätit mat. Dock var thaiwooken stark så jag klarade inte av att äta upp den, är en riktigt mes när det kommer till kryddor. Mor och far kom in en sväng och vi gick med dem och filosoferade lite.

Nu har jag börjat göra mig klar. Alltid lika svårt att klä sig för festival kan jag tycka. Bandet vi ska se spelar klockan tolv och vem vet hur kallt det är då. Dagen till ära har jag invigt mitt nya nagellack och lockat håret (hur länge de nu kommer hålla). Ska snart cykla till kusin där vi ska förfesta tillsammans.

Jag tror på en toppenkväll, vad tror ni ??!!



 

Kommentarer
Linda - En Vimsig Mamma skrev:

Ja de kan du haq rätt i..Jag har bara flängt runt hela dagen idag =)

Vad är det för festival då??

Hoppas du får en toppen kväll iallafall!!

kram

2010-07-29 | 21:11:15
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback