2010-07-19 | 11:57:43

Första dagen.

Första riktiga semesterdagen !!
Solen skiner och det är ganska så varmt, synd att det blåser så mkt.
Vaknade runt halv tio, hunnit med en långprommis med vovvarna som fick bada = lycka.
Nu har jag bagels i ugnen, bordet är uppdukat på balkongen och radion står på. Många olika pålägg och lite olika sorters bröd, här ska det ätas frukost i timmar !! Hehe, jag med min beslutsångest.

Satt uppe till strax före fyra i natt, bara mös, såg lite serier och åt gott. Jag kan lova att tidningsbudet blev förvånad när jag stod i fönstret när han kom i morse, haha.

Nu ska jag börja min semester med att ta det lugnt och bara "vara".
Önska mig lycka till !!

Kommentarer
Åskrås skrev:

Hejsan hej! Det är så himla mysigt att duka upp en riktig stor hotellfrulle å bara välja å vraka. Särskilt på första semesterdagen. Åh va hungrig jag blev... Ha en riktigt skön semester,försök bara å slappa. Alla dom däringa måstena får komma sen. Kram kram Åskrås

2010-07-19 | 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback