2010-07-28 | 22:16:10

PDOLs första kväll.

Det blev en runda på stan. Lite småkyligt tyvärr, men men. Träffade mkt trevligt folk och fick oss en thaiwook. Dock fanns det inte grillad majs som jag var så sugen på, då blev jag lite sur.
Vi spelade en gång på ett chokladhjul, sambon ville vinna en stor kexchoklad, men tyvärr ingen vinst. Ingen utav oss åker karuseller så vi stod mest och fasade över hur folk vågar !!

Träffade en tjej jag spelat fotboll med för flera år sedan. Hon hade pluggat en termin i USA nu i vår. Snacka om att jag blev sugen !!
Pumpade henne på en massa information, och kanske drar jag nästa höst när jag är klar med utbildningen.
Det vore superkul !!
Ska verkligen kolla upp det dära med skolan och så, kanske finns det några hälsokurser som jag kan ta.

Bjuder på lite bilder från kvällen, sitter i soffan med en chai och myser lite.


Nöjd sambo.




Jag hade sån tur att Waynes kommer ha öppet hela PDOL, fick mig en Chai !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback