2010-07-20 | 11:11:10

Provkörde ju bara.

Det slitna uttrycket ny dag, nya möjligheter känns ändå som  något vettigt.
Gårdagen var bara på prov, vem är det som säger att idag inte kan vara den riktiga första semesterdagen. Jag menar, man köper inte bil utan att ha provat den först, du köper inte hus utan att ha sett det först osv.
Jag har bestämt att igår var min dag att prova, visst så misslyckades jag men då vet jag ju det till idag.

Solen skiner som bara den, jag har sovit ut, tvingat mig själv att ligga kvar en stund. Hundarna de stackarna är rastade och jag sitter och funderar på frukost. Det får även idag bli hotellfrukost, visst Åsa har jag förtjänat det ??!!, kanske ev. går ner och kollar om de lokala bagerierna har några goda bröd. De har de tyvärr sällan. Blir väl bake-offen på Coopan, haha.

Mamma har kommit hem, så en sväng förbi där är inte helt omöjlig.

Kjam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback