2010-07-27 | 10:18:59

Räkmackor.

Vaknade till regn. Tydligen har det åskat rejält också, men som tur sov jag mig igenom det.
Att vandra Arkeologstigen känns dock inte alltför peppande, regnet hänger fortfarande i luften.
Så det blir en lite roadtrip ner till ett ställe strax utanför Skellefteå, som tydligen är vida kända för sina räkmackor, folk vallfärdar tydligen dit. Mor och far ser verkligen fram emot det !!

Café Kajutan dit styr vi våra näsor.
Jag äter ju inte räkor men man kan ju alltid hoppas att de har en ostfralla eller liknande, vet ni hur svårt det är att få tag i en vanlig ostmacka när man ska ut och fika ??!! Chockerande svårt, de borde ju vara lättast att göra.

Kanske svänger vi in i själva Skellefteå också, vi får se. Blir en lite oplanerad tur ner, härligt.


Kommentarer
Anneli skrev:

Ja du man tycker ju att en ostmacka inte kan vara bland det krångligaste man tar sig för ;) Har du provar vegetariska lunchen på krokodil förresten? Har hört att den ska vara riktigt bra :)



Hoppas att du har det fint på semestern och tar hand om dig. Och njuter :)



Kramar/Anneli

2010-07-27 | 15:14:30
URL: http://annelip.blogspot.com
jennie w skrev:

Hoppas det löste sig med mackorna :) Vi ska nog bara dansa och le på dagtid inga planer att gå ut på kvällen men man vet aldrig.



Kram

2010-07-27 | 18:25:38
URL: http://jewi.blogg.se/
Linda - En Vimsig Mamma skrev:

tack så mycket!!det där var en absolut bästa kommentar jag fått.

hur står det till idag då??

kram

2010-07-27 | 20:22:32
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback