2010-07-29 | 09:38:34

Regn under festivalen ??

Klev upp och gick ner för att handla lite till frukosten. Det regnade lite och jag hörde åskan på avstånd.
Funderade i mitt stilla sinne om PDOL för första gången på många, många år ska få dåligt väder. De har ju alltid lyckats pricka in de soligaste och varmaste dagarna förr. Men i år ser de lite mörkt ut.
När jag kom ut från affären öste regnet ner och jag sitter här lite lagom frusen och väntar på att sambon ska vakna.

Bäst att göra sig en kopp T, värma sig lite.

Kommentarer
Linda -En Vimsig Mamma skrev:

Ja jag tycker det borde införas i butik nu!! =) Dom kan väl prova iallafall =)



Jag blev sugen på T nu när du skrev det så de blir en kopp nu =)



Händer idag då? kram

2010-07-29 | 12:25:16
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback