2010-07-18 | 23:10:54

Ser man på.

Nämen se, ett inlägg till.
Jag behövde tydligen bara stämpla ut för lite semester för att lusten, orken och inspirationen skulle infinna sig......eller något. Vi får se hur länge den varar !!

Har iallafall just ställt in degen för morgondagens bagels i kylen. Perfekt när man kan kalljäsa bröd, då behöver man inte vara så vaken i morgon då man snurrar dem, kokar dem och sen in i ugnen.

Just nu är jag ganska så harmonisk. Funderar på att se lite serier på datorn, har en hel del att komma ikapp på. Men jag vet att det kommer vända, jag kommer bli rastlös och galen. Därför tar jag vara på denna sköna stund, då kropp och knopp är sammankopplade.



Kommentarer
Ulla & Co skrev:

Det går bra med ett annat kort på Eskil.

Vi önskar en trevlig semester

2010-07-19 | 06:25:20
URL: http://www.gottigottas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback