2010-06-04 | 16:03:32

Block och penna.

Ibland kan jag bli ruggit irriterad på min hjärna. Jag vet att det var något som jag skulle komma ihåg till helgen, har suttit och grubblat ett bra tag nu, men ikket !!
Jag borde alltid bära med mig ett litet anteckningsblock, för att bra ideér kommer jag på när jag är utan papper och penna.
Så om ni inte vet vad ni ska köpa åt mig när jag fyller år, så köp ett litet gulligt block !!

Var sjukt sugen på att gå och köra lite core ikväll, men det visar sig att Therese inte har tid och att de lagt in ett spinningpass istället. Det vägrar jag gå på !!
Dock verkar det bli Nodo med några trevliga tjejer ikväll, och det tackar jag inte nej till.

På röjardagen så fyndade jag en klänning och ett par trosor, 30 :- för allt. Det är rätt kurs enligt mig. Nu börjar jag ha ett gäng klänningar till sommaren faktiskt, och linnen. Ett par shorts hade inte suttit fel, sett ett par på Cubus, blommiga och söta. Men tyvärr passar inte Cubus kläder mig särskilt bra alls. Så jakten går vidare.

Hade faktiskt tänkt byta lite gardiner och dammsuga en sväng här hemma. Skönt att få det rent och sommrigt !!
Har faktiskt hämtat mitt sommarschema.
Ledig midsommardagen, hela kyrkmarknadshelgen.....sweet. På midsommarafton jobbar jag bara till 16.30 så man hinner mysa och äta gott iallafall.

Nä vet ni vad, här blir inga barn gjorda !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback