2010-06-12 | 21:33:56

En mycket trevlig dag slutar i soffan.

Hemma, äntligen.
Jag fick ju för mig att göra syrénsocker igår, vi kom hem lite sent från Munkis och att plocka blomma för blomma tog lite längre tid än jag hade tänkt mig. Idén fick jag härifrån, eftersom jag älskar doften av syrén så tyckte jag det lät som en rolig sak.
Syrén är verkligen sommar för mig, den blommar här uppe lagom till examen och jag får alltid ett litet lyckorus när jag känner doften av de första blommorna. Syrénen och häggen symboliserar lixom sommarlov och frihet på något vis.

Det tog ju dock lite längre tid än vad jag hade räknat med, så jag kom i säng alldeles för sent. Upp tidigt för att jobba. Och direkt från jobbet på min kusins studentmiddag. En mycket trevlig tillställning med god mat och en släkt som höll hyfsat sams, hihi.

Nu har jag krypit ned i soffan och ser matchen England-USA.
VM har börjat och vi har en månad med en massa härlig fotboll framför oss.
I like !!

Ha en skön kväll alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback