2010-06-01 | 10:53:38

Första juni och jag är inte alls med i matchen.

1:a juni redan ??!!
Vad var det som hände.
Jag känner mig lite små förvirrad när jag i morse insåg att det är juni månad nu. Jag fyller ju snart år, snart är det midsommar och snart är ju sommaren slut !!

Vad hände med allt det man skulle hinna göra under maj månad ??!!
Sen så har jag tyckt att jag har ju haft gott om tid på mig att köpa sommarkläder och sånt, inte behöver jag stressa runt och köpa det jag ser redan nu. Det kommer ju mera närmare sommaren.
Men hallå det är ju typ sommarsäsongen nu.

Shit alltså.

Så nu sitter jag faktiskt här med lite panik i magen, vad hände lixom och hur ska jag hinna med allt ??
Solen skiner iallafall ute och jag tror jag ska börja dagen med att ta med hundarna ut på Pitholmsheden så de får springa och lukta lite. Sen ska jag nog byta gardiner, så har jag gjort ngt inför sommaren iallafall.

Ajdö !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback