2010-06-02 | 10:03:57

Hoppas få jobba lite.

Solen skiner och termometern på balkongen visar 40 grader. Varmt blir det när man försöker sitta där en stund. Intog min frukost där, men det var nästan jobbigt, men bara nästan. Skönt med värme ändå.

I morgon är visst sista dagen i skolan, vi har varit så effektiva att vi inte behöver alla dagar som var inplanerade. Så jag lämnade en lapp till min chef igår om att jag gärna börjar jobba redan nästa vecka. För jag klarar inte av att gå hemma själv mera. Så sjukt tråkigt, alla jobbar och har annat för sig. Visst kan det vara skönt, en eller två dagar. Sen blir livet mkt tråkigt.

Li kommer in en sväng idag så jag får iallafall lite sällskap, sen så ska jag även skjutsa mormor till vårdcentralen. Annars är min dag helt oplanerad, och det kryper redan i kroppen. Men så kan det vara ibland.

Vad gör ni denna varma sköna dag ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback