2010-06-17 | 16:50:12

Önskelista.

Att önska kostar ingenting.


* Londonresa, hehe.
* Stockholmweekend.
*Chic-lit böcker.
* Roliga kökssaker som muffinsformar, slickepottar, bakskålar från Ib Laursen, bakformar osv.
* DVD-boxar.
- Grey´s från säsong 3 och uppåt.
- How I meet your mother från säsong 2 uppåt.
- Brothers and Sisters, från säsnong 3 o uppåt.
- One Tree Hill, säsnong 4 o uppåt.
* Presentkort på allt möjligt.
*Wera Wangs Princess, både bodylotion och parfym.
* Bodylotions.
*Bra köksknivar.
* En ny elvisp- Dualit.
* Som alltid en Kitchen Aid.
* Bröd"korgar".
* Knäckebrödsförvaring i vitt.
* Söta förvaringsburkar.
* Temuggar.
* Peninga.
* Disneyfilmer.
* En bok om hur man gör glass.
* Cleans fräschare dofter, typ Fresh Laundry och liknande.


Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Åhh jag har också dualit elvispen och en kitchen aid som min eviga önskelista... Men kitchen aiden har jag sagt jag ska köpa själv för egna peningar när jag har råd med det. Och då ska det vara allt till! :D Hoppas du får några av de saker du skrivit i listan iaf! Och grattis i förskott!

2010-06-17 | 19:40:36
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
Tobias Hagström skrev:

He va ju inte lite du hade på önskelistan...hoppas du får något av det som står iaf ;)

Grattis!

2010-06-20 | 20:08:15
URL: http://studentochtrettio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback